A reklám hatékonysága és a reklám mint vizuális nevelési ezköz

    A reklámok sokak szerint pusztán arról szólnak, hogy valamit ránk sózanak, de ha jobban meg nézzük ez jóval összetettebb ezköz, egy jó reklám nem csak segit egy termék vagy szolgáltatás eladásában, hanem akár értéket is képviselhet. Ezt rendszerint kérkedve fogadják “milyen értéket képviselhet egy reklám”. Egyre többen gondolják úgy hogy szükség van a reklámra, és minnél több van annál nehezebb kitűnni valamivel a tömegből. Mint minden vizuális terméknek ( a termék nem feltétlenül a legjobb szó lehetne akár műnek is nevezni) a lényege az hogy figyelem felkeltő hatással birjon …  folyt. köv.
.
A design tervezés és művészet közötti szakadék és párhuzam
A design tervezés és művészet közötti szakadékot és párhuzamot gyakran halhatjuk különféle beszélgetések alkalmával … folyt. köv.
.
Reklámok

Hozzászólások lezárva.